Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişim 
08-09 Ekim 2013 Salı ve Çarşamba Günü

Değerli Üyemiz,

Odamız aylık eğitim programınca 08-09 Ekim 2013 Salı ve Çarşamba günü "Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişim" eğitimi Odamız da düzenlenecektir. Eğitim Odamız eğitim salonunda düzenlenecek olup, sabah 10:00-17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitim "Serap AYDAR" tarafından verilecektir. Katılım sonrası Katılım Belgesi verilecektir. 

Eğitim Bedeli için;
Eğitim bedeli 60 TL'dir.Eğitim Bedeli için ; Garanti Bankası Serdivan Şubesi TR 580006200123500006299375 No'lu hesaba yatırabilirsiniz. 

Daha fazla bilgi almak için ; 0264- 888 30 42 - 888 30 39 nolu telefon ile irtibata geçebilirsiniz. Eğitim'e katılımda bulunacak kişiler 04.Ekim.2013 Cuma günü saat:17.00'ye kadar Eğitim Katılım formunu ve ödeme dekontunu [email protected] yollamaları gerekmektedir. Eğitim katılım formu ekte ve web'de yer almaktadır. 
 
Bilgilerinize rica ederiz.

Saygılarımla,

Uğur TIN
GENEL SEKRETER 


HİZMET SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE İLETİŞİM İÇERİK


• Günümüzde Müşteri Kim? 
• Müşteri Memnun Olmazsa Olmasın… Mı?
• Hizmet Sektörü? 
• Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti?
• Hizmette Kalite Servqual
• Siz Hizmet Sektörü Müşterisi Olduğunuzda?
• İnteraktif Değerlendirmeler
• Müşteri Şikayeti Yönetimi (ISO 10002)
• İletişim Deyince…
• Söz mü? Göz mü? 
• Beden Dile Geldiğinde…
• Empati
• Uygulamalar

Eğitim Katılım Formuna ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın eğitim-seminer duyurularına ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.



Duyuru Tarihi : 1/10/2013
Paylaş