İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Kriz İletişimi Eğitimi 
02-03 Aralık 2014 Salı-Çarşamba Günleri

SAYIN ÜYEMİZ,

Odamız aylık eğitim programınca 02-03 Aralık 2014 Salı-Çarşamba günleri "İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Kriz İletişimi" eğitimi Odamız da düzenlenecektir. Eğitim Odamız eğitim salonunda düzenlenecek olup, sabah 10:00-17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitim "Meriç RENKVER" tarafından verilecektir. Katılım sonrası Katılım Belgesi verilecektir. 

Eğitim Bedeli için;
Eğitim bedeli 60 TL'dir.Eğitim Bedeli için ; Garanti Bankası Erenler Şubesi TR 390006200120300006298325 No'lu hesaba yatırabilirsiniz. 

Daha fazla bilgi almak için ; 0264- 888 30 42- 30 39 Nolu telefon ile irtibata geçebilirsiniz. Eğitim'e katılımda bulunacak kişiler 28.Aralık.2014 Cuma günü saat:17.00'ye kadar Eğitim Katılım formunu ve ödeme dekontunu [email protected] yollamaları gerekmektedir. Eğitim katılım formu ekte ve web'de yer almaktadır. 
 
Bilgilerinize rica ederiz.

Saygılarımla,

Uğur TIN
GENEL SEKRETER 


Eğitim Katılım Formuna ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın eğitim-seminer duyurularına ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.


İŞLETMELERDE KRİZ YÖNETİMİ VE KRİZ İLETİŞİMİ EĞİTİMİ İÇERİK

* Kriz Yönetimine Genel Bakış
- Kriz nedir?
- Olası kriz durumları
- Kriz yönetimi nedir?
- Kriz yönetimi stratejisi
- Krizin özellikleri ve temel ilkeler
- Kriz yönetimi takımı
- Krizin evreleri
- Hasar tespiti
- Aktif - Proaktif kriz yönetimi

* Kriz İletişimine Genel Bakış
- Kimlerle konuşacağız?
- Neyi konuşacağız?
- Ne zaman konuşacağız?
- Nasıl konuşacağız?

* Krizde Medya İlişkileri
- Neden medya ile iletişim?
- Medyadan neden çekiniriz?
- Gazetecinin ilgi alanları
- Ne söylenecek, ne söylenmeyecek?

* Krizin İlişkili Olduğu Alanlar
- Kurumsal itibar ve algı
- Finansal ve yönetsel performans
- İnsan kaynağı ve paydaş performansı

* Kriz Yönetimine Hazırlık Süreci
- Kriz el kitabı
- Kriz senaryoları
- Kriz planı
- Kriz paydaşları
- Sözcülük ve eğitim

* Sanal Dünyada Kriz Yönetimi

* Krizlerin Fırsata Dönüşmesi

* Krizlerde Çalışanların Rolü

* EGZERSİZ: KRİZ SÜRECİNDE İLETİŞİM SİMÜLASYONU


Duyuru Tarihi : 17/10/2014
Paylaş