Sayın Üyemiz,

Odamız tarafından 24-25 Şubat 2020 tarihlerinde (Pazartesi-Salı Günü) tarihinde KALDER eğitmenlerinden Şeyda KESKİN gözetiminde " ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi " düzenlenecektir.  

Odamız 1 Nolu Eğitim Salonunda düzenlenecek ve 2 gün sürecek olan eğitimimiz 10:00 – 17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitime katılanlara Katılım Belgesi verilecek olup eğitim kontenjanı 30 kişi ile sınırlıdır.

Eğitim Bedeli 100 TL.' dir. Katılımcıların eğitim bedelini, Odamız Veznesine veya Garanti Bankası Erenler Şubesi TR66 0006 2001 2030 0006 2983 24 hesap numarasına yatırıp ek' te yer alan Eğitim Katılım Formu ile birlikte en geç 20 Şubat Perşembe günü saat 16:00' ya kadar insankaynaklari@satso.org.tr adresine iletmeleri gerekmektedir.

İşletmenize büyük yararlar sağlayacağını düşündüğümüz eğitimlerimizden faydalanmanızı önemle rica ederiz.

 

Saygılarımızla,

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası

 

Eğitim başvuru formuna ulaşmak için tıklayınız.

Eğitmen özgeçmişine ulaşmak için tıklayınız.

ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi İçerik

ISO 9000 standart serisi Uluslararası Standartlar Organizasyonu (International Organization for Standardization (ISO)) tarafından 1987 yılında Uluslararası Standart olarak hazırlanmış 1994, 2000 ve 2008' de revize edilmiştir. Standartları her beş yılda bir gözden geçirerek günün koşullarına göre revize etmek ilkesi ile çalışmaları tamamlanan 2015 revizyonu yürürlüğe girmiştir.

ISO 9001:2015 revizyonunun temel nedeni kuruluşların faaliyetlerine katma değer kazandırma ve performansı sürekli artırma olanağı sağlamaktır. Müşteri odaklılık, liderlik, çalışanların katılımı, süreç yaklaşımı, iyileştirme, kanıta dayalı karar verme ve ilişkilerin yönetimi prensipleri esas alınarak hazırlanan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, müşteri memnuniyeti ve geçerli yasal şartların sağlanması için şartları tanımlamaktadır.

Müşteri memnuniyetini izlemek, dokümantasyondan çok uygulamaya ve performansa önem veren bir yapı oluşturmak, genel yönetim sistem prensiplerini desteklemek ve yönetim sistemlerinin entegrasyonunu kolaylaştırmak(bu kapsamda; tüm yönetim sitemleri için ortak bir yüksek seviye yapı oluşturulmuştur), risk bazlı düşünmek, süreç yaklaşımını esas almak, her birim ve seviyede ölçülebilir, kalite hedefleri belirlenmesini ve kalite hedeflerine ulaşmak için sürekli iyileştirmeyi sağlayacak kalite planlamasının yapılmasını sağlamak standardın temel özellikleridir. Standart tüm ürün kategorileri, tüm sektörler ve her büyüklükte kuruluşa uygulanabilir olup; hizmet sektörü tarafından da daha kolay uygulanabilecek bir terminoloji içermektedir.

Hedef

Katılımcılara ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi standardını uygulama örnekleri vererek tanıtmaktır.

İçerik

-Kalite kavramları ve tarihçe

-ISO 9000 Standartları serisi

-ISO 9001:2015 yapısal değişiklikler ve temel farklılıklar

-Kalite Yönetim Prensipleri

-ISO 9001:2015 KYS Standardı şartları

  . Ana başlıklar

  . Standart maddeleri

 - Kuruluşların belgelendirme aşamasında izleyeceği yol

Katılımcılar

Kuruluşlarında kalite yönetim sistemi kurmaya başlayacak, kurma aşamasında olan veya kalite yönetim sistemini geliştirmek isteyen yönetici ve çalışanlar.

Süre: 2 Gün

 

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.

 

 

SATSO Mobil Uygulama
 AppStore  Google Play      
 
Sosyal Medya Hesaplarımız
 Instagram  Twitter  Facebook  Youtube  Linkedin

 

Haftalık E-Bülten
Sakarya Ekonomi Dergisi

 

[{HTMLVIEW}]

[{UNSUBSCRIBE}]

Duyuru Tarihi : 12/2/2020
Paylaş