Değerli Üyemiz,

Odamız aylık eğitim programınca 19 Şubat 2013 Salı günü "Müşteri Memnuniyeti" eğitimi Odamız da düzenlenecektir. Eğitim Odamız eğitim salonunda düzenlenecek olup, sabah 10.00- 17.00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitim "Serap AYDAR" tarafından verilecektir. Katılım sonrası Katılım Belgesi verilecektir. 

Eğitim İçerik ;
AMAÇ :
Katılımcıların müşteri odaklı bakış açısı kazanmalarını sağlamaktır.

İÇERİK :
Müşteri Odaklılık
Değişen dünyada müşterinin yeri: Taht
Müşteri kimdir? Müşteri tatmini nedir? 
Müşterilerle ilişkilerde temel ilkeler
Hizmet nedir? 
Hizmet sektöründe iletişim ve önemi
Müşteri ihtiyaç ve beklentilerinin belirlenmesi 
Müşteri ile ilişkili prosesler 
Müşteri memnuniyetinin izlenmesi, ölçülmesi
Şikayet yönetimi
Müşterinin sesinin süreçlere yansıtılması (QFD)

KATILIMCI PROFİLİ :Yöneticiler, müşteri ile ilişkide olan herkes.
Eğitim Bedeli için;
Eğitim bedeli 30,00 TL'dir.Eğitim Bedeli için ; Garanti Bankası Serdivan Şubesi TR 580006200123500006299375 No'lu hesaba yatırabilirsiniz. 

Daha fazla bilgi almak için; 0264- 888 3042 Nolu telefon ile irtibata geçebilirsiniz. Eğitim'e katılımda bulunacak kişiler 18.Şubat.2013 Pazartesi günü saat:17.00'ye kadar Eğitim Katılım formunu doldurup [email protected] adresine yollamaları gerekmektedir. Eğitim katılım formu ekte ve web'de yer almaktadır. 
 
Bilgilerinize rica ederiz.
Saygılarımla,
Uğur TIN
GENEL SEKRETER 

Eğitim Katılım Formuna ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.

Duyuru Tarihi : 11/2/2013
Paylaş