Üyelerinin hizmet kalitesini ve gelişen dünya şartlarına adaptasyonunu yüksek seviyede tutmak amacıyla Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası tarafından gerçekleştirilen eğitim seminerleri devam ediyor.

Bu doğrultuda Eğitim Uzmanı Ebru Mert gözetiminde ISO 10002 Kalite Yönetimi Müşteri Memnuniyetikonulu bir eğitim semineri düzenlendi.

Firmaların kalite yöneticileri ve müşteri memnuniyetini, şikayetlerini tespit etmek, değerlendirmek ve çözüm sunmakla görevli firma yetkililerinin de ilgi gösterdiği eğitim seminerinde; "Kalitenin Tanımı, Kalitenin Kazandırdıkları, Kalite ve Müşteri, ISO 9001 ile ISO 10002 Arasındaki Bağlantı" ile ayrıca "Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi, Planlama ve Tasarım, Şikayetlerin Ele Alınması Prosesinin Çalıştırılması, Sürdürme veya İyileştirme" konularında katılımcılara Eğitim Uzmanı Ebru Mert tarafından detaylı bilgiler verildi.

SATSO Eğitim seminerleri ile ilgili değerlendirmelerde bulunan SATSO Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Kösemusul;

"Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası üyelerinin kaliteli hizmet verebilmeleri, sektörlerinde müşteri memnuniyetini en üst seviyelere çıkarabilmelerini sağlayabilmek amacıyla eğitim düzenlemiştir. Üyelerimiz bu seminerlere katıldıkça yararlandıklarını ve memnuniyetlerini bize iletmektedir. Biz biliyoruz ki, bir firma için kalite ve büyüme bilinçli aynı zamanda profesyonel yöneticiler ve çalışanlarla mümkün olacaktır. Bu ilke ile, eğitim seminerlerimiz aralıksız ve yükselen bir ivme ile devam ediyor" dedi.

 


Haber Tarihi : 14/11/2011
HABER MEDYA
PAYLAŞ
Son Haberler ::