Sayın Üyemiz,

Odamız ve TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi (TOBB ETÜ-SEM) işbirliğiyle 01 Aralık 2021 Çarşamba Günü saat 14.00’ te “Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” Dr. Öğr. Üyesi Sn. Evrim İldem Develi’ nin sunumuyla Zoom uygulaması üzerinden online gerçekleştirilecektir. Eğitime katılım ücretsiz olup, kayıt yaptırmak zorunludur. Kayıt linki aşağıda yer almaktadır. Eğitimin % 60’ına devam edenler adına dijital doğrulanabilir katılım belgesi hazırlanacak ve e-posta adreslerine gönderilecektir.

Eğitmen özgeçmişine ulaşmak için tıklayınız.
Eğitim başvuru formuna ulaşmak için tıklayınız.

ZOOM GİRİŞ BİLGİLERİ:
Join Zoom Meeting
https://tobbetu-edu-tr.zoom.us/j/87197343673

Meeting ID: 871 9734 3673
Passcode: 922597

İÇERİK:
Müşteri Kimdir?
Sadık Müşteri Kavramı
Müşteriyi Elde Tutma Stratejisi Nedir? 
Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir?
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İlişkisi
Müşteri İlişkileri Yönetiminin İlkeleri
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Hedefleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi Neden İşe Yaramıyor?
Müşteri İlişkileri Yönetimi Neden İşe Yarıyor?
E-CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)
Reaktif Müşteri İlişkileri Yönetimi Yaklaşımı
Proaktif Müşteri İlişkileri Yönetimi Yaklaşımı
Duyuru Tarihi : 30/11/2021
Paylaş