Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişim
08-09 Ekim 2013 Salı ve Çarşamba Günü
Değerli Üyemiz,
Odamız aylık eğitim programınca 08-09 Ekim 2013 Salı ve Çarşamba günü "Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişim" eğitimi Odamız da düzenlenecektir. Eğitim Odamız eğitim salonunda düzenlenecek olup, sabah 10:00-17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitim "Serap AYDAR" tarafından verilecektir. Katılım sonrası Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitim Bedeli için;
Eğitim bedeli 60 TL'dir.Eğitim Bedeli için ; Garanti Bankası Serdivan Şubesi TR 580006200123500006299375 No'lu hesaba yatırabilirsiniz.
Daha fazla bilgi almak için ;
0264- 888 30 42 - 888 30 39 nolu telefon ile irtibata geçebilirsiniz. Eğitim'e katılımda bulunacak kişiler 04.Ekim.2013 Cuma günü saat:17.00'ye kadar Eğitim Katılım formunu ve ödeme dekontunu [email protected] yollamaları gerekmektedir. Eğitim katılım formu ekte ve web'de yer almaktadır.
Bilgilerinize rica ederiz.
Saygılarımla,
Uğur TIN
GENEL SEKRETER
HİZMET SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE İLETİŞİM İÇERİK
• Günümüzde Müşteri Kim?
• Müşteri Memnun Olmazsa Olmasın… Mı?
• Hizmet Sektörü?
• Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti?
• Hizmette Kalite Servqual
• Siz Hizmet Sektörü Müşterisi Olduğunuzda?
• İnteraktif Değerlendirmeler
• Müşteri Şikayeti Yönetimi (ISO 10002)
• İletişim Deyince…
• Söz mü? Göz mü?
• Beden Dile Geldiğinde…
• Empati
• Uygulamalar
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın eğitim-seminer duyurularına ulaşmak için
tıklayınız.
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.