Pazarlama – Satış Atölyesi Eğitimi
31 Ocak-01/02 Şubat 2014 Cuma, Cumartesi, Pazar Günleri
Sayın Üyemiz,
Odamız aylık eğitim programınca 31 Ocak- 01/02 Şubat 2014 Cuma, Cumartesi, Pazar günleri "Pazarlama-Satış Atölyesi" eğitimi Odamız da düzenlenecektir. Eğitim Odamız eğitim salonunda düzenlenecek olup, sabah 10:00-17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitim "Bilsen BİLGİLİ" tarafından verilecektir. Katılım sonrası Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitim Bedeli için;
Eğitim bedeli 90 TL'dir.Eğitim bedelini, Garanti Bankası Serdivan Şubesi TR 580006200123500006299375 No'lu hesaba yatırabilirsiniz.
Daha fazla bilgi almak için ;
0264- 888 30 42- 30 39 Nolu telefon ile irtibata geçebilirsiniz. Eğitim'e katılımda bulunacak kişiler 29.Ocak.2014 Çarşamba günü saat:17.00'ye kadar Eğitim Katılım formunu ve ödeme dekontunu [email protected] yollamaları gerekmektedir. Eğitim katılım formu ekte ve web'de yer almaktadır.
Bilgilerinize rica ederiz.
Saygılarımla,
Uğur TIN
GENEL SEKRETER
Pazarlama – Satış Atölyesi İçerik
1.Bölüm
1.1.Pazarlama = Satış mıdır?
1.2.Pazarlamanın Gelişim Süreci
1.3.Pazarlamada Modern Yaklaşımlar
1.4.Global Pazarlamada Biz Neredeyiz?
2.Bölüm
2.1.Alıcı, Müşteri, Tüketici Kim?
2.2.Pazarlamayı Etkileyen Faktörleri Kontrol Edebilir miyim?
2.3.Pazarlama Nasıl Değer Yaratır?
2.4.Pazarlama Kültürünü İşletmemde Nasıl Yaygınlaştırırım?
3.Bölüm
3.1.Neden Stratejik Pazarlama?
3.2.Stratejik İş Birimlerimi Nasıl Belirleyebilirim?
3.3.Ciro mu? Kâr Marjı mı?
3.4.Hangi Pazarlama Stratejileri İle Büyümeliyim?
3.5.SWOT'u biliyorum, ne işe yarar?
3.6.Hangi Fiyat Stratejilerini Uygulamalıyım?
3.7.Tanıtım mı? Reklam mı? Halkla İlişkiler mi? Satış İndirimleri mi?
3.8.Hangi Pazarlama Karmama Ağırlık Vermeliyim?
4.Bölüm
4.1.Pazarda İşletmemin Rolü Ne? Doğru Yerde miyim?
4.2.Rakiplerim Nerede?
4.3.Rakibim Boş Durmuyor, Ben Ne Yapacağım?
4.4.Tedarikçimden Satın Alırken Nasıl Kazanacağım?
5.Bölüm
5.1.Müşteri Ne İster?
5.2.Müşterimin İhtiyaçlarını mı Karşılayacağım, İhtiyaç mı Oluşturacağım?
5.3.Müşterilerimi Kendim Seçebilir miyim?
5.4.Müşteri Her Zaman Haklı mı?
5.5.Müşterimi Nasıl Yöneteceğim?
5.6.Hangi Müşterilere Nasıl Yaklaşmalıyım?
5.7.CRM Programları Kesin Çözüm mü?
5.8.Tüketici Davranış Kuramlarını Nasıl Uygulamaya Geçirebilirim?
6.Bölüm
6.1.Pazarlama Satışı Nasıl Gereksiz Hale Getirir?
6.2.Satışta Cehennem Çukuru?
6.3.İlk Satışı Nasıl Yapabilirim?
6.4.Satışta Devamlılık ve Marka Bağlılığı İlişkisi.
6.5.Müşteri İtirazları İle Nasıl Başa Çıkabilirim?
6.6.Beden Dili ve İletişim Satışta Başarıyı Nasıl Sağlar?
6.7.Ürünüm Kaliteli, Hizmetim Kaliteli, Reklam Yaptım, Kampanya Yaptım, Artık Ne Yapayım?
6.8.Başarılı Satış ve Başarılı Satışçının Formülü Var mı?
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın eğitim-seminer duyurularına ulaşmak için
tıklayınız.
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.
Duyuru Tarihi : 21/1/2014