10002 Müşteri Memnuniyeti
22 Ocak 2015 Perşembe Günü
Sayın Üyemiz,
Odamız aylık eğitim programınca 22 Ocak 2015 Perşembe Günü "10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ" eğitimi Odamız da düzenlenecektir. Eğitim Odamız eğitim salonunda düzenlenecek olup, sabah 10:00-17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitim "Eda HALAMOĞLU" tarafından verilecektir. Katılım sonrası Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitim Bedeli için;
Eğitim bedeli 30 TL'dir. Eğitim Bedeli için ; Garanti Bankası Erenler Şubesi TR66 0006 2001 2030 0006 2983 24No'lu hesaba yatırabilirsiniz.
Daha fazla bilgi almak için ;
0264- 888 30 42- 30 39 Nolu telefon ile irtibata geçebilirsiniz. Eğitim'e katılımda bulunacak kişiler 20.Ocak.2015 Salı günü saat:17.00'ye kadar Eğitim Katılım formunu ve ödeme dekontunu [email protected] yollamaları gerekmektedir. Eğitim katılım formu ekte ve web'de yer almaktadır.
Bilgilerinize rica ederiz.
Saygılarımla,
Uğur TIN
Genel Sekreter
10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi İçerik
- Müşteri şikâyetlerinin yönetimi ve bunun önemi
- Müşteri memnuniyetinin sağlanmasının önemi
- 10002 Müşteri Şikâyetlerinin Ele Alınması Standardı maddelerinin açıklanması
Eğitimin Amacı: "10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ STANDARDI" çerçevesinde, müşterilerinden gelen şikayetlerin kuruluş tarafından birer iyileştirme ve geliştirme fırsatına dönüştürülebilmesi amacıyla; ilgililere iletilmesi, tabi ki, müşteri ile iletişim, şikayetlerin kapatılması gibi konularda uygulanmakta olan sistemi etkinleştirmek ve katma değer yaratacak şekilde yeniden yapılandırılmasını sağlayacak açıklamalar yapmak.
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın eğitim-seminer duyurularına ulaşmak için
tıklayınız.
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.
Duyuru Tarihi : 14/1/2015