Oda hizmet binamızın 1 Nolu Eğitim Salonu'nda düzenlenecek ve 2 gün sürecek olan eğitim 10.00 - 17.00 saatleri arasında yapılacaktır.
Eğitim hakkında detaylı bilgi almak için 0264 888 30 39 nolu telefon aracılığıyla Odamız yetkilileri ile irtibata geçebilirsiniz.
Bilgilerinize rica ederiz.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ İÇERİK
Örnek Olay: "İşimiz İnsanları Mutlu Etmek"
Örnek Olay: "Uzman Gözüyle Hizmet Kalitesi"
CRM Nedir?
CRM’in Amacı ve Hedefleri
CRM ve Pazarlama İlişkisi
Müşteri Odaklı Kurum Kültürü
Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler
Kurumu Temsil Etmek ve Güven Yaratmak
Hizmet Süreçlerini ve Sistemleri Müşteri Odaklı Yapılandırma
Müşteri İlişkilerimizde Yönetmek İstediğimiz Konulara Göre Veri Toplama ve Kayıt Etme
Örnek Uygulamalar
Müşteri Değeri ve Sadakati
Müşteri Kimdir?
Müşteri Beklentilerinin ve İhtiyaçlarının Sınıflandırması
Müşteri Karlılığına Göre Değerlendirme
Uygulamalar: "AYDIN BORU Kurumsal CRM Sistem ve Süreçlerinin Yapılandırılması ve Geliştirilmesine Yönelik Örnek Çalışmalar"
KAZAN – KAZAN YAKLAŞIMIYLA
MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİ, ÇATIŞMALARI VE PROBLEMLERİ ÇÖZMEK
Şikayet Eden Bir Müşterinin Kurum İçin Anlamı
Örnek Olay: "Erol'un Telefon Faturası"
Şikayetleri Etkin Biçimde Karşılama ve Yanıtlama Yöntemleri
Sözlü Şikayetler
Yazılı Şikayetler
Örnek Olay: Başkalarını Suçlamadan Önce Durumu Anlamak Gerek
Her Yerden Gelen Bilgiye Açık Olmak - Objektiflik
Durum Üzerinde Çekişmemek ve İnsanları Problemlerden Ayrı Tutmak
Örnek Olay: "Apartman Sakini ve Yönetici"
Empatiyi Başarmak İçin…
Problemler Üzerinde Değil Çıkarlar İçin Ortak Çözüm Üzerinde Durmak
Düşüncelerinize Dikkat Edin, Kaderiniz Olurlar
Zor Durumlarla Başa Çıkabilmek
Karşı Taraf Daha Güçlüyse, Saldırırsa ya da Hileye Başvurursa...
Müşteri Şikayetlerinin Analizinde ve Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Teknikler
Kurumsal Şikayet Politikasının Oluşturulması ve Uygulamada Dikkat Edilecek Noktalar
Müşteri Şikayetlerini Rekabet Avantajına Çevirmek İçin Altın Kurallar
Uygulamalar: "Katılımcıların Verilecek Şikayet Örneklerini Karşılama ve Yanıtlamalarına Yönelik Çalışmalar ve Değerlendirilmesi"