Sayın Üyemiz;
Bu yıl üyelerimize yönelik yapılması planlanan eğitimlerimiz, tüm kuruluşların rekabetçi ve sürdürülebilir bir yapı oluşturabilmelerine yardımcı olacak şekilde "Mükemmelliğin Temel Kavramları" doğrultusunda şekillenmiş olup siz üyelerimizin faydasına sunulacaktır.
Eğitimlerimiz Avrupa Kalite Yönetim Vakfı (EFQM) ile işbirliği ortaklığı yapan Türkiye Kalite Derneği (KALDER) tarafından yapılacak olup 12-13 Mart 2019 (Salı-Çarşamba) tarihlerinde KALDER Eğitmenlerinden Can ERER tarafından "Yaratıcı ve Değer Odaklı Satış Teknikleri" eğitimi verilecektir.
Odamız 1 Nolu Eğitim Salonunda düzenlenecek ve 2 gün sürecek olan eğitimimiz 10:00 - 17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitime katılanlara Katılım Belgesi verilecek olup eğitim kontenjanı 20 kişi ile sınırlıdır.
Eğitim Bedeli 100 TL.'dir. Katılımcıların eğitim bedelini, Odamız Veznesine veya Garanti Bankası Erenler Şubesi TR66 0006 2001 2030 0006 2983 24 hesap numarasına yatırıp ek'te yer alan Eğitim Katılım Formu ile birlikte en geç 11 Mart pazartesi günü saat 16:00' ya kadar [email protected] adresine iletmeleri gerekmektedir.
İşletmenize büyük yararlar sağlayacağını düşündüğümüz eğitimlerimizden faydalanmanızı önemle rica ederiz.
Saygılarımızla
Teyfik ÖZTÜRK
Genel Sekreter
YARATICI VE DEĞER ODAKLI SATIŞ TEKNİKLERİ
HEDEF
• Satış sorumluları ve yöneticilerinin mesleki bakış açılarını ve iletişim becerilerini zenginleştirmek
• Özel beceri gerektiren mesleklerine yeni ve zengin bir açıdan bakmalarını ve satıcılık mesleğini yeniden keşfetmelerini sağlamak
• Satış süreçlerinde farklı müşteri yaklaşım, talep ve eğilimlerine bağlı uygun satış davranışlarını paylaşmak
• Ürün - Müşteri ve Satış Sorumlusu arasındaki üçgeni satışa dönüştürecek taktik ve teknikleri paylaşmak
İÇERİK
• Satış kavramı, satış biçimleri, satış stilleri ve aşamaları
• Karşılama ve ilişki kurma
• Satışın sonucu
• İletişim kavramı, öğeleri, değişkenlikleri,
• Müşteri ile etkili iletişimin incelikleri
• Telefonda iletişim- yazılı iletişim
• Profesyonel satışta bir davranış biçimi olarak fark yaratabilmek
• Satış stresi nedir, Nasıl olumlu enerjiye dönüştürülür
• Satışa yönelik davranışların yönetimi
• Tepki değil, olumlu yanıt yaklaşımı - Karşılıklı kazanma
• Çatışmalardan fayda sağlama
• Satışa yönelik yaratıcı davranış
• Kusursuz satış için davranış geliştirme
• İhtiyaçların araştırılması, dinleme ve gözlem,
• İtirazlara cevap verme
YÖNTEM
Eğitim sırasında çeşitli uygulama ve grup çalışmalarıyla yoğun tempolu bir program izlenir.
Klasik satış yaklaşımlarının ötesinde "değer odaklı", fark yaratan ve müşteri sadakati sağlayan" yaratıcı satış teknikleri üzerinde durulur. Firmaya ve sektöre uygun olarak tasarlanan örnekler ve vakalar grup çalışmalarıyla çözümlenir. Bu sayede firmaya özgü teknikler ve yaklaşımlar geliştirilir.
• Teorik bilgiler
• Canlı ve gerçek öyküler,
• Alıntılar, özdeyişler, anılar,
• Araştırma sonuçları ve istatistiksel bilgiler' uygun ve canlı bir akış ve içerikle sunulur.
Katılımcılara "Eğitime Katılım Sertifikası" verilir.
SÜRE
2 günlük bir program olarak tasarlanmıştır.
KATILIMCILAR
Satış görevi üstlenen her düzeyde yönetici, müşteri ile yüz yüze iletişimde bulunan her düzeyde satış elemanları
Eğitim verimi ve etkililiği için en fazla 20 katılımcı öngörülmüştür.
Eğitim katılım formuna ulaşmak için tıklayınız.
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.
Duyuru Tarihi : 4/3/2019