Üyelerinin global pazarda yer alabilmesi için rekabet güçlerinin artırılması adına her türlü çalışmanın öncüsü olan SATSO, hizmeti üyelerinin ayağına getirerek, Türkiye'nin en kaliteli eğitmenleri ve güvenilir kurumları ile müşterek düzenlediği eğitim faaliyetlerini artırarak devam ediyor.
Bu doğrultuda üyelerin iş dünyasına entegrasyonunu kolaylaştırmak adına eğitim konularını çeşitlendiren ve faaliyetlerini artıran Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası, Ekim ayına da eğitimlerle başladı.
“Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti” ve “Toplum Önünde Konuşma” konulu eğitimler üyeler tarafından ilgi ile karşılandı.
08-09 Ekim 2013 Salı ve Çarşamba günü SATSO Meclis Salonunda gerçekleştirilen "Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişim" eğitimi, ABİGEM Eğitim Uzmanı Serap AYDAR tarafından verildi.
Katılım sonrası Katılım Belgesi verilen eğitimde özellikle Günümüzde Müşteri Kim?, Müşteri memnun olmazsa olmasın…mı?, Hizmet sektörü nedir?, Hizmet sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi?, Hizmette kalite servqual, Müşteri şikayeti yönetimi (ISO 10002), İletişimin önemi, Müşteri ilişkilerinde beden dili ve empati konularına değinildi.
Avrupa Birliği İş Geliştirme Merkezi (ABİGEM) işbirliği ile düzenlenen eğitim programlarının ikinci 11 Ekim 2013 Cuma günü SATSO'da gerçekleştirildi. "Toplum Önünde Konuşma" konulu eğitime üyelerden katılımın yanı sıra SATSO Yönetim Kurulu Üyeleri de iştirak etti.
ABİGEM ve Birleşmiş Milletler Eğitim Uzmanı Dilek PERÇİN tarafından verilen eğitimde katılımcılar uygulamalı olarak konu hakkında bilgilendirildiler. Toplum önünde konuşmanın dikkat ve soğukkanlılık gerektiğini vurgulayan Perçin kalabalığa karşı konuşurken bilinmesi gereken temel noktaları detaylı ve uygulamalı olarak anlattı.
Haber Tarihi : 12/10/2013