SATSO Şubat ayı eğitimleri başlıyor…
Bu doğrultuda, 09 Şubat 2011 Çarşamba Günü Eğitmen Ayşe DEMİRBAŞ gözetiminde “5 Yıldızlı Hizmet Üretiyorum Eğitimi” verilecek.
SATSO Eğitim salonunda gerçekleştirilecek seminerde genel olarak; “İnsanlar Neden Satın Alırlar? İhtiyaç – Fayda – Kalite Bileşkesi, Müşteri İçin Değer Yaratmak, Müşteri Mutluluğunun Önemi Nedir?, Müşteriler Mutlu Olmadıkları Zaman Neler Yaparlar?, Bir Müşteriyi Kazanmanın ya da Kaybetmenin Bir Kuruma ve O Kurumun Çalışanlarına Etkileri Nelerdir?, Müşterilerinizin Mutlu Olduklarından Emin Misiniz?, Müşteriler Sizden Neden Vazgeçer?, Müşteri Mutluluğunu Sağlamak İçin “İyi Ürün” Yetmez, “İyi Hizmet” de Gerekir, Hizmetin Özellikleri ve Hizmet Üretmek İle Ürün Üretmek Arasındaki Farklar, Hizmetin İki Boyutu: Teknik ve Kişisel Hizmet, Kişisel Hizmetin Önemi ve Özellikleri, Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler, Örnek Olay: “Uzman Gözüyle Hizmet Kalitesi”, Hepimiz Birbirimizin Müşterisiyiz: Kalite Zincirinde İç Müşteri Tedarikçi İlişkileri ve Dış Müşteriye Yansımaları, Müşteri İlişkileri ve İlişkisel Pazarlama'da Önemli Noktalar” ile ilgili detaylı bilgi verilecek.
9 Şubat 2011 Çarşamba günü 10:00-17:00 saatleri arasında gerçekleştirilecek olan eğitim sonrası katılımcılara katılım belgesi verilecek
Haber Tarihi : 1/2/2011