Hizmet sektörünü hedef alan “Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi” eğitimi katılımcılarını bekliyor.
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası, üyelerinin hizmet kalitesini yükseltmek, kurumsal yapılarının gelişmesine yardımcı olmak amacıyla düzenlediği eğitim faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor.
Firma çalışanları ile yöneticilerinin bireysel ve yönetimsel açıdan yetkinlik kazanmalarına yönelik geliştirici, temel oluşturucu eğitimler düzenleyen Odamız; ”Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi” ile ilimizdeki işletmelerde müşteri memnuniyetinin üst seviyelere çıkarılmasını hedeflemektedir.
Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası ile Avrupa Birliği İş Geliştirme Merkezi (Kocaeli - ABİGEM) işbirliğinde, 25 Kasım 2009 Çarşamba Günü, 10.00-17.00 saatleri arasında düzenlenecek olan ve üst - orta kademe yöneticileri ile yönetici adaylarını hedef alan “Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi” eğitimi ABİGEM Eğitmeni Bahri Aydın Eşliğinde yapılacaktır.
Odamız eğitim salonunda yapılacak olan eğitime katılım ücreti; kişi başına 30-TL'dir. (Otuz TürkLirası) Eğitime katılmak isteyenlerin, katılım ücretini “Odamız Veznesi” veya Finansbank Sakarya Şubesi” nezdinde açılan (Şube Kodu: 00543) 0014696778 Nolu hesaba yatırıp, banka dekontunu en geç “24 Kasım 2009 Salı Günü” mesai saati bitimine kadar Odamıza ulaştırmaları gerekmektedir. Odamızın eğitim salonunda yapılacak olan Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi” eğitimimiz 25 kişi ile sınırlı olup, eğitim sonrasında katılımcılara Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitim hakkında; 264 291 03 00 no'lu (dahili 1134) telefon aracılığıyla detaylı bilgi alabilirsiniz.
Haber Tarihi : 20/11/2009