Sayın Üyemiz;

Odamız tarafından 27 Kasım 2018 (Salı Günü) tarihinde ABİGEM eğitmenlerinden Reha TARTICI gözetiminde " Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri Eğitimi " düzenlenecektir.  
 
Oda hizmet binamızın 1 Nolu Eğitim Salonu'nda 10.00 - 17.00 saatleri arasında yapılacaktır. 

Eğitime katılanlara Katılım Belgesi verilecek olup, eğitim kontenjanı 25 kişi ile sınırlıdır. 

Eğitim bedeli 50 TL’dir. Eğitim Bedelini eğitim günü Odamız Veznesine yatırabilir ve dekontu ilgili personele teslim edebilirsiniz.

 
Eğitime katılmak isteyenlerin ekte yer alan Eğitim Katılım Formunu doldurarak en geç 23 Kasım 2018 Cuma günü Saat: 16.00'ya kadar bilisimplanlama@satso.org.tr e-mail adresine göndermeleri gerekmektedir. 

Eğitim katılım formu ekte ve satso.org.tr web adresimizde  yer almaktadır
 
Eğitim hakkında detaylı bilgi almak için 0264 888 30 39 nolu telefon aracılığıyla Odamız yetkilileri ile irtibata geçebilirsiniz. 

Saygılarımla, 

 
Teyfik ÖZTÜRK
GENEL SEKRETER  
 
SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ EĞİTİMİ İÇERİK
 
Satış sonrası hizmet nedir? Neden önemlidir?
Satış sonrası hizmetler ve servis hizmetleri aynı şey midir?
Şirketler satış sonrası hizmetlerden neden kaçarlar?
Satış sonrası hizmetler yapılanması nasıl olmalı?
Satış sonrası hizmetler markayı nasıl destekler?
o Müşteri Odaklı Olmalıyız?
Müşteri Odaklı Tutum Nedir ve Nasıl Sağlanır?
Müşteri Memnuniyetinde ve Sürekliliğinde Müşteri Odaklı Tutumun Önemi
o Müşteriyi Tanımak ve Doğru İletişim 
Müşteriyi anlamak
Müşteri memnuniyetinde Doğru ve Etkili İletişimin Önemi
o Müşteri Memnuniyeti Nedir? Ne değildir?
Müşteri Beklentileri Nedir?
Müşteri Memnuniyetine giden yolda nelere dikkat edilmelidir?
Memnun Müşteri Nasıl Davranır?
Müşteriyi memnun etmede faydaların sunumu
o Müşteri İtirazlarını Karşılama
Yapılan işin arkasında durmak gerekir mi?
İtiraz Nedir? Hangi durumlarda ortaya çıkar?
İtirazı Anlama – İtirazı Sınıflandırma
İtiraz Karşılama Modeli
Sürdürülebilir İlişki Kurma
Müşteri ilişkileri yönetimi
Büyük Veri (Big Data) nedir? Bize ne tür faydalar sağlar?
Sadık Müşteri Edinmede Satış Sonrası Hizmetin Önemi
Satış Sonrası Hizmetin Şirket Kalıcılığı ve Karlılığı Üzerindeki Etkileri
Vaka Analizleri
Değerlendirmeler

Eğitim Katılım Formuna ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.

 

Paylaş