Sayın Üyemiz;

Bu yıl üyelerimize yönelik yapılması planlanan eğitimlerimiz, tüm kuruluşların rekabetçi ve sürdürülebilir bir yapı oluşturabilmelerine yardımcı olacak şekilde "Mükemmelliğin Temel Kavramları" doğrultusunda şekillenmiş olup siz üyelerimizin faydasına sunulacaktır.

 Eğitimlerimiz Avrupa Kalite Yönetim Vakfı  (EFQM) ile işbirliği ortaklığı yapan Türkiye Kalite Derneği (KALDER)  tarafından yapılacak olup 12-13 Mart 2019 (Salı-Çarşamba) tarihlerinde KALDER Eğitmenlerinden Can ERER tarafından "Yaratıcı ve Değer Odaklı Satış Teknikleri" eğitimi verilecektir.

Odamız 1 Nolu Eğitim Salonunda düzenlenecek ve 2 gün sürecek olan eğitimimiz 10:00 - 17:00 saatleri arasında yapılacaktır. Eğitime katılanlara Katılım Belgesi verilecek olup eğitim kontenjanı 20 kişi ile sınırlıdır.

Eğitim Bedeli 100 TL.'dir. Katılımcıların eğitim bedelini, Odamız Veznesine veya Garanti Bankası Erenler Şubesi TR66 0006 2001 2030 0006 2983 24 hesap numarasına yatırıp ek'te yer alan Eğitim Katılım Formu ile birlikte en geç 11 Mart pazartesi günü saat 16:00' ya kadar insankaynaklari@satso.org.tr adresine iletmeleri gerekmektedir.

İşletmenize büyük yararlar sağlayacağını düşündüğümüz eğitimlerimizden faydalanmanızı önemle rica ederiz.

Saygılarımızla

 

 

Teyfik ÖZTÜRK
Genel Sekreter

 

YARATICI VE DEĞER ODAKLI SATIŞ TEKNİKLERİ
 
HEDEF
Satış sorumluları ve yöneticilerinin mesleki bakış açılarını ve iletişim becerilerini zenginleştirmek 
Özel beceri gerektiren mesleklerine yeni ve zengin bir açıdan bakmalarını ve satıcılık mesleğini yeniden keşfetmelerini sağlamak 
Satış süreçlerinde farklı müşteri yaklaşım, talep ve eğilimlerine bağlı uygun satış davranışlarını paylaşmak 
Ürün - Müşteri ve Satış Sorumlusu arasındaki üçgeni satışa dönüştürecek taktik ve teknikleri paylaşmak 
 
İÇERİK
Satış kavramı, satış biçimleri, satış stilleri ve aşamaları 
Karşılama ve ilişki kurma 
Satışın sonucu 
İletişim kavramı, öğeleri, değişkenlikleri, 
Müşteri ile etkili iletişimin incelikleri 
Telefonda iletişim- yazılı iletişim 
Profesyonel satışta bir davranış biçimi olarak fark yaratabilmek 
Satış stresi nedir, Nasıl olumlu enerjiye dönüştürülür 
Satışa yönelik davranışların yönetimi 
Tepki değil, olumlu yanıt yaklaşımı - Karşılıklı kazanma 
Çatışmalardan fayda sağlama 
Satışa yönelik yaratıcı davranış 
Kusursuz satış için davranış geliştirme 
İhtiyaçların araştırılması, dinleme ve gözlem, 
İtirazlara cevap verme 
 
YÖNTEM
Eğitim sırasında çeşitli uygulama ve grup çalışmalarıyla yoğun tempolu bir program izlenir. 
Klasik satış yaklaşımlarının ötesinde "değer odaklı", fark yaratan ve müşteri sadakati sağlayan" yaratıcı satış teknikleri üzerinde durulur. Firmaya ve sektöre uygun olarak tasarlanan örnekler ve vakalar grup çalışmalarıyla çözümlenir. Bu sayede firmaya özgü teknikler ve yaklaşımlar geliştirilir. 
Teorik bilgiler 
Canlı ve gerçek öyküler, 
Alıntılar, özdeyişler, anılar, 
Araştırma sonuçları ve istatistiksel bilgiler' uygun ve canlı bir akış ve içerikle sunulur. 
Katılımcılara "Eğitime Katılım Sertifikası" verilir. 
 
SÜRE
2 günlük bir program olarak tasarlanmıştır. 
 
KATILIMCILAR
Satış görevi üstlenen her düzeyde yönetici, müşteri ile yüz yüze iletişimde bulunan her düzeyde satış elemanları 
Eğitim verimi ve etkililiği için en fazla 20 katılımcı öngörülmüştür. 

 

 

Eğitim katılım formuna ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.

 


Paylaş