Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası ile Türk Standartları Enstitüsü (TSE) iş birliğinde "TS EN ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” temel eğitimi gerçekleştirildi.
SATSO’nun resmi eğitim/seminer platformu SATSO Akademi kapsamında kontenjanla sınırlı ücretsiz şekilde SATSO Hizmet binasında gerçekleşen eğitimde Eğitmen Dr. Güvenir Kaan Esen'in sunumuyla ayrıntılı bilgiler paylaşıldı, merak edilenler cevaplandırıldı.
2 gün süren eğitimlerde Kuruluşlarda Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi Yönetim Sisteminin Kurulması ve Uygulanması konularında kılavuz bilgilerin verilmesi amaçlandı.
Eğitmen Dr. Güvenir Kaan Esen katılımcı SATSO Üyesi firma temsilcilerine yönelik hazırladığı sunumda ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemine yönelik şartlar, terimler ve tarifler, prensipler, şikayetleri ele alma çerçevesi, planlama ve tasarım, şikâyetleri ele alma prosesinin çalıştırılması, sürdürme/iyileştirme, pratik çalışma hakkında ayrıntılı bilgilerini paylaştı.
Eğitimin son bölümünde SATSO Üyesi firma temsilcilerinin soruları cevaplandırıldı. Eğitimin sonunda da katılımcılara onaylı katılım sertifikaları SATSO Akademi üzerinden takdim edildi.
Haber Tarihi : 27/9/2024